اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مواریس در سپاهان جاودانه شد

  • کد خبر: ۱۹۳۰۴۹
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مواریس در سپاهان جاودانه شد
مورایس، سرمربی پرتغالی تیم سپاهان با ثبت پر گل‌ترین پیروزی این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا جاودانه شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم فوتبال سپاهان با بردی خیره کننده مقابل تیم آلمالیق ازبکستان تعریف و تمجید بسیاری از رسانه‌های فوتبال آسیا و حتی جهان را برانگیخته و بعد از ثبت این برد بزرگ در اغلب محافل فوتبالی صحبت از پیروزی زرد پوشان اصفهانی است.

سپاهان که بعد از اتفاقات هفته‌های اخیر (شکست مقابل ملوان و حکم عجیب از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا) شاید به تعبیر کارشناسان در وضعیت روحی و روانی مطلوبی قرار نداشت، اما زردپوشان اصفهانی با همه وجود در بازی با آلمالیق ازبکستان ظاهر شدند و بردی را رقم زدند که در مخیله هیچ کس نمی‌گنجید.


گرچه بعد از گل چهارم سپاهان که توسط قربانی به ثمر رسید تیم آلمالیق ۱۰ نفره شد، اما سپاهان بی آنکه از حمله به سمت دروازه حریف سیر شود، با یورش‌های پی در پی بر تعداد گل‌های خود افزود و شاید اگر قدری بازی ادامه پیدا می‌کرد  تعداد گل‌های این تیم دو رقمی هم می‌شد.

دلیل این نتیجه بدون شک کسی نبود جز مورایس که بعد از ۱۰ نفره شدن مقابل آلمالیق بی آنکه از برد مطمئن باشد و بخواهد تیمش را عقب بکشد، اقدام به تعویض‌های هجومی کرد که همین حربه باعث شد تیم او گل‌های بیشتری به ثمر برساند و خود را از غم اتفاقات هفته‌های اخیر خارج کند و با روحیه مضاعف هم به لیگ قهرمانان بازگردد و هم به لیگ برتر.

نام مورایس به واسطه این برد بزرگ برای همیشه در تاریخ باشگاه سپاهان حک خواهد شد. مردی که بعد از کسب این پیروزی پا را فراتر از منافع تیمش گذاشت و اعلام کرد: قدرت فوتبال ایران را به دنیا نشان دادیم.

مواریس درباره دلایل کسب این برد گفته:» ذهنیت خود را درست کردیم و توانستیم، زیرا همیشه دنبال موفقیت هستیم. در این بازی هم کیفیت خود را به عنوان یک نماینده خوب کشور نشان دادیم که فوتبال بازی می‌کنیم. بیشتر دنبال لذت و شادی هستیم. فوتبال را برای هواداران بازی می‌کنیم. هفته گذشته اتفاقات خیلی بیش از حد بد بود و هفته خوبی را سپری نکردیم. امیدوارم یاد بگیریم تا بتوانیم با همه این چالش‌ها زندگی کنیم و از پس آن‌ها بربیاییم. نمی‌خواهم این قضیه را زیاد ادامه بدهم، اما دوست داریم همه چیز عادلانه و منصفانه باشد. کسی را در برابر کسی یا حتی برابر دنیا قرار ندهیم. امتیازاتی که در لیگ برتر و آسیا از ما گرفتند، بیرون از زمین فوتبال بود. همه فکر می‌کنند این امر عادلانه نیست و قلبت به گریه درمی‌آید. در این حالت طبیعی است بدون تمرکز به زمین بروید.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->